3 noiembrie și un popor flămând.

Stăteam și mă gândeam cu câteva clipe în urmă despre ce oare vor vorbi azi politicienii în Piața Marii Adunări Naționale sau ce le va fi dat urechilor celor prezenți acolo să asculte.

Despre summitul de la Vilnius?

Dar ne-au vorbit atât de mult în ultima perioadă despre acesta, încât mă doare capul deja.

Sau să ne vorbească despre altceva?

1. Despre cazul 7 aprilie 2009? Despre care nu am aflat adevărul nici astăzi?
2. Despre polițiștii care au agresat tinerii prin comisariate în același sinistru aprilie 2009 și care astăzi activează în acest domeniu, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat?
3. Despre moartea lui Sorin Paciu de la Pădurea Domnească?! Că justiția nu și-a făcut treaba în acest caz?
4. Despre atacurile raider de la mai multe bănci din Moldova?
5. Despre corupția din vămi?
6. Despre locurile de muncă promise? Unde-s?
7. Despre renunțarea la imunitatea parlamentară promisă prin 2010?
8. Despre „privatizarea” Băncii de Economii? Sau mai bine zis despre hoția care s-a produs acolo?
9. Despre concesionarea aeroportului? Sau mai bine zis despre felul cum a fost furat aeroportul statului?
10. Despre justiția moldovenească coruptă, incompetentă și independentă?
11. Despre castelele ridicate din mită și corupție de către magistrați și de mulți alți sus-puși?

Etc., etc., etc., etc., etc., etc., etc.

Eu personal nu am niciun motiv să ies în Piața Marii Adunări Naționale din inimioara Chișinăului...

Poate doar un singur motiv. Să ies și să protestez împotriva celor care organizează acest „spectacol”. Să protestez pentru că și-au bătut joc de noi, de susținerea pe care le-am acordat-o în ultimii ani. Ar fi tare bine ca cei prezenți la această mică-mare adunare să nu bată din palme, să le cânte imnuri și să facă plecăciuni în fața aventurierilor politici, ci să le ceară socoteală pentru toate lucrurile făcute și nefăcute.

Nu mi-ar fi deloc de mirare dacă mulțimea de oameni se va întoarce împotriva celor care au adus-o în Piață, mai ales că are toate motivele s-o facă. Pentru că este disperată și umilită în cel mai jalnic mod. Să-i pună pe fugă pe cei doi Vlazi hapsâni și sa-i trimită în Elveția măsii lor unde își țin averile și ce mai au ei și să nu se mai întoarcă aici niciodată.

Ați venit la putere fugărindu-i pe comuniști, păi, veți pleca de la putere fiind fugăriți de alții. Ca să nu se întâmple asta, nu mai învârtiți cuțitul în rana poporului!!!

Poporul acesta este confuz, precum sunt și eu. Numai de un singur fapt suntem siguri: în pofida tuturor umilințelor și dezamăgirilor, noi ne dorim Integrarea Europeană.

No comments:

Post a Comment