Amiciție și trădare





Uneori este mai simplu să trădezi, decât să ajuți. Este mai simplu să închizi ochii și să te prefaci că nu-l vezi pe propriul amic răpus de greutăți.
Când ajuți, în jurul tău se adună multă lume, lume care te numește fără ocolișuri Prieten. Și tu, naiv, ajungi să crezi că într-adevăr ai mulți prieteni și te bucuri că se învârt toți în jurul tău, ca harnicele albine în jurul unei flori de mai. Dar, oricât de floare ai fi, într-o zi, în ziua în care cazi, în care îndrăznești să întinzi și tu mâna după ajutor, zecile de amici dispar și… rămâi singur. Singur de tot.
Dar, uneori, singurătatea este mai utilă decât o gloată de amici. Ea te face mai puternic. Mai hotărât. Oricât de jos ai cădea, trecând prin sumbrele tuneluri ale singurătății, reușești să te ridici, să renaști din propria cenușă, să redevii cel de altădată, acea floare de mai asaltată de roiuri de albine.
Uneori este mai bine să fii trădat de prieteni, pentru că numai așa înțelegi cât de buni pot fi dușmanii.
 
 

5 comments:

  1. Nicule oare chiar asa rau??? stiu prietenii se numesc prieteni doar cind e bine si frumos, multi prieteni apar in viata doar pentru profituri, insa nu de da tradat. Pieptul inainte si fii sigur pe ceia ce faci tu.

    Rabdare iti urez si multa intelepciune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori marimea raului nu poate fi descrisa prin cuvinte. Cartea Sfanta spune ca Blestemat sa fie omul care se increde in om, dar eu mereu cred in om. Cred ca el poate fi mai bun si mai putin duplicitar. ...pacatul meu.

      Delete
  2. Hmm, să fie asta intriga unei noi cărți, maestre? :)
    Încă aștept :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca nu va fi intriga intregii carti, va fi macar intriga unui capitol.
      In prezent scriu, scriu, scriu. Imi doresc din toata inima ca in lunile care urmeaza sa public un nou roman.
      Ramane de vazut! :)

      Delete
    2. Eu aștept..Am și eu câteva idei și scriu și eu..poate se va lega de un prim roman ..dacă o să am norocul să îl pot promova.
      :)
      Spor la scris :D

      Delete